Ultima Multipath ir pasaulē pirmais elektriskais velosipēds, kura rāmis ir ražots no pārstrādātas plastmasas un alumīnija.

Ultima Multipath, sadarbībā ar mašīnu virsbūvju ražotāju Protoform, ir izveidojusi monolītu rāmi pēc tehnoloģijas, kas pirmo reizi tika izmantota Formula 1 sacensībās. Monolīts rāmis ļāva samazināt velosipēda svaru, kā arī palielina aizsardzību ceļu satiksmes negadījumā.

Ultima ziņo, ka tās viena izmēra rāmis derēs braucējiem, kuru augums ir no 140 līdz 190 cm.

Viedā ātrumu pārslēgšana

ultima-multipath-smart-shifting_vk.webp

Ultima MultiPath ir aprīkots ar Valeo Smart eBike sistēmu. Valeo ziņo, ka tā ir pasaulē pirmā elektrisko velosipēdu sistēma, kurā ir apvienots elektriskais motors un adaptīvā, automātiskā transmisija.

Valeo ātrumu sistēma, kas atrodas uz centra ass, analizē datus par ratu ātrumu, kadenci, griezes momentu, un izmanto šo informāciju lai pielāgotu ātrumus.

48V motors nodrošina 130Nm griezes momentu.

ultima-multipath-computer_vk.webp

Ekrāns un velosipēda kontroles panelis ir integrēts velosipēda stūrē.

Uz stūres ekrāna var kontrolēt elektriskā velosipēda motoru, kā arī rāmī integrētos lukturus. Ja velosipēds ir pārslēgts uz manuālo ātrumu pārslēgšanas režīmu, tad elektriskā motora jaudu varat iestatīt pēc saviem ieskatiem. Uz ekrāna ir attēlots ātrums, akumulatora uzlādes līmenis un motora jaudas līmenis.

Uz stūres roktura atrodas regulētājs, ar kuru var uzstādīt motora jaudas un ātruma līmeni (vai arī pārslēgt ātrumus no manuālā uz automātisko režīmu). Tāpat uz tā ir pieejams USB-C ports, ar kura palīdzību var uzlādēt, piemēram, mobilo tālruni.

ultima-multipath-logo_vk.webp

Ultima Multipath logo arī ir integrēts monolītajā rāmī.

No drošības līdzekļiem var uzskaitīt GPS izsekošanas sistēmu, kas ir pieejama Ultima aplikācijā, kā arī neitrālo ātrumu, kas nobloķē velosipēda klaņus, kad tas atrodas stacionārā stāvoklī.

Četri velosipēdi vienā

ultima-multipath-fork-types_vk.webp

Ultima Multipath var pielāgot dažādiem izmantošanas veidiem. Neskaitot standarta dakšu, šim elektriskajam velosipēdam ir pieejamas trīs citas dakšas. Standarta un Flex dakšas ir ražotas pēc tādas pašas tehnoloģijas kā rāmis.

Izmantojot Mini Cargo dakšu, Multipath velosipēdu var pārvērst par nelielu kravas braucamo. Šī dakša tiek pārdota kopā ar kravas kasti un atbalsta kāju.

ultima-multipath-lefty-fork_vk.webp

Flex dakša, kam ir tikai viena statne (līdzīgi kā dažiem Cannondale lefty MTB modeļiem), ir ražota, lai braukšanu pa granti un pilsētu padarītu komfortablāku. Šī dakša ir pieejama tikai jaudīgākajai velosipēda versijai.

Ultima Multipath cena un tehniskā informācija

ultima-multipath-long-range_vk.webp

Ultima Multipath ir pieejams divās versijās – standarta (Standard) un jaudīgākajā (Long Range). To cena attiecīgi ir 3449 un 3699 EUR.

Ultima Multipath nāk no Francijas, un, kā ziņo kompānija, tā ražošanas procesā ir izmantoti 100% Eiropas materiāli, partneri un tehnoloģijas.

Standarta modelis ir pieejams tikai vienā – pelēkā krāsā. Long Range versija ir pieejama arī gaiši brūnā, indigo un violetā krāsā.

Akumulators šim elektriskajam velosipēdam ir integrēts rāmja apakšejā trubā.

500Wh standarta versijas akumulatoram ir 80km maksimālais nobraukums ekonomiskajā režīmā, 65km Predict vai Turbo režīmā.

Long Range versijai ir 650Wh akumulators un tiek ziņots, ka ar to var nobraukt 105km eko režīmā, bet 85km Predict vai Turbo režīmā.

ultima-multipath-saddle_vk.webp

Pērkot velosipēdu, to ir iespējams komplektēt vai nu ar standarta, Magura vai Hope bremzēm.

Ultima Multipath Longa Range velosipēda versijai stūre un klaņi ir nolokāmi.

Fenderus un dubļu sargus nodrošina Hebie, pedāļus – Look, tāpat braucamais ir aprīkots ar Mavic ratiem, kam uzstādītas Hutchinson riepas.

Ultima Multipath ir integrēti Busch + Müller priekšējie un aizmugurējie lukturu un tam ir Selle Italia sēdeklis.

Atkarībā no komplektācijas, Ultima Multipath svars ir no 20 līdz 25 kilogramiem.